,,Igazolt hiányzások” – Erzsébet tábor

,,Igazolt hiányzások”

Az ,,Erzsébet a Kárpát-medencei Gyermekekért Alapítvány” felhívására készített sikeres pályázatnak köszönhetően, a Petőfi Diákegyesület támogatásával tölthetett néhány felejthetetlen napot iskolánk 38 diákja és kísérő tanáraik: Pozsonyiné Vad Ilona és Törökné Semegi Éva Zánkán. Erről készített beszámolót Tóth Izabella 8.a osztályos tanuló.

Erzsébet tábor – Zánka

1. nap

5 és fél órás utazás után, ami egyébként nagyon jó hangulatban telt,  megérkeztünk a zánkai Erzsébet tábor helyszínére.
Amikor a regisztráció megtörtént, rögtön mentünk ebédelni. Étkezés után pedig elfoglaltuk a szállásunkat. A csoportunk négy szobában volt, melyek mindegyike tíz személyes volt. Szobáink átvétele után, első úti célunk Nagyvázsony volt, ahol a Kinizsi-várat látogattuk meg. Miután visszaérkeztünk a táborba, mindenki elhelyezkedett a saját szobájában.

Az este is fergetegesen telt, mint az egész napunk. A szálláshelyet kisebb erdő vette körül, ahol nagyon jókat fogócskáztunk és bújócskáztunk. Egy teremben csocsózási lehetőségünk is volt, amit természetesen ki is használtunk. Volt, akik fociztak, vagy a szobájukban szórakoztak.

2. nap

Miután mindenki felkelt és elkészült, elmentünk reggelizni. Délelőtt elindultunk Keszthelyre, ahol a  Festetics kastélyt nézhettük meg, aztán pedig lementünk a Balaton partjára is. Kacsákat, hattyúkat, sirályokat etethettünk, közvetlen közelről. A nap folyamán a második úti célunk Balatonederics volt, ahol az Afrika Múzeumot tekinthettük meg. Egy rendkívül érdekes helyről van szó, ahol rengeteg élmény is várt ránk. Az este szintén nagyon jó hangulatban telt.
Ismét előkerült a foci, újabb fogócskákra és bújócskákra került sor, de a csocsót sem hanyagoltuk!

3. nap
Korán kelés, majd reggelizés.

A táplálékbevitel után összecsomagoltunk, szedelőzködtünk, és indultunk a buszhoz bepakolni a csomagjainkat, ugyanis túl voltunk az utolsó éjszakán is ebben a táborban.

Elindulás után nem sokkal megérkeztünk Tihanyba, ahol kisebb városnézésen vettünk részt. Többek között a Tihanyi apátságot vettük szemügyre, ahol gyönyörű kilátás tárult a szemünk elé a Balatonra.
Az apátság után a balatoni hajókázás következett, ami Tihanyból indult.
Felszállás után sok dolgunk nem adódott, hiszen csak gyönyörködnünk kellett a szépséges Balaton vizében. Végállomásunk Balatonfüred volt, ahonnan pedig indultunk is hazafelé a háromnapos Zánkai táborunk után.

Több órás, vidám utazás után, az esti órákban érkeztünk vissza Túrkevére.

Ez a tábor hihetetlenül jól sikerült!

A három nap gyorsan elrepült, a társaság pedig fenomenális volt, a hangulatról nem is beszélve!

Rengeteg új élménnyel tértünk haza, amelyek felejthetetlenek maradnak. Új barátságok is szövődtek a kirándulás napjai alatt. A korkülönbségek ellenére olyan volt ez az egész, mint egy nagy létszámú osztállyal megvalósuló kiruccanás, ami alatt jól össze is kovácsolódtunk.

Egy hatalmas élmény volt ez a tábor!

Köszönöm, hogy részt vehettem benne 🙂